Vyzkoušejte japonskou dietu

Různých diet jsou desítky. Jednou z takových, která je poslední dobou oblíbená, je japonská dieta. O co se jedná, a co může přinést? Podívejte se s námi na vše důležité, co s japonskou dietou souvisí.

Vzor v Japoncích

Pokud se podíváme na život průměrného Japonce, je nutné říci, že se dožívá poměrně vysokého věku, je celkem zdravý a postavu má většinou hubenou. Není to dáno ani genetikou, ani sportováním či absencí jídla, ale je to dáno jenom správnou a zdravou stravou. A na tomto konkrétně japonská dieta přímo staví.

Co je vhodné jíst?

Inspirace japonskou kuchyní je zde jasná. Čím více ji budete kopírovat, tím lépe. Nejenom, že pomůže s lepším fungováním vašeho těla, ale je také cestou, jak jednoduše a přirozeně zhubnout. Co by nemělo chybět v jídelníčku? Je to:

  • Dostatek zeleniny
  • Pestrost různých ryb
  • Polévky ve formě vývarů

To je základ japonské kuchyně, ke které je třeba pochopitelně přidat také rýži. Ta je velmi dobrým zdrojem sacharidů, které je nutné i při dietě také konzumovat. Dále nesmí chybět ani sója, která je zase velmi dobrým zdrojem bílkovin a dalších látek. K tomu přidejme i trochu ovoce a základ japonské kuchyně a tedy japonské diety máte.

Zdravá a účinná dieta

Na rozdíl od diet, které jsou příliš náročné, je tato založena na zdravém jídle, stejně jako pravidelnosti. To znamená, že je ideální jíst alespoň pětkrát denně, stejně jako je ideální i volit spíše menší porce. Dále je třeba kombinovat různá jídla, aby byl zastoupený poměr všech živin. Tedy hlavně sacharidů, bílkovin a vitamínů i minerálů.

Kromě toho, že tělo díky této dietě přestane ukládat, začne také mnohem lépe fungovat. A i to se na vaší kráse pozitivně projeví, jelikož lepší fungování znamená obvykle i rychlejší metabolismus, a ten je spojený s rychlejším spalováním současných tukových zásob. A to bez ohledu na to, kolik jich aktuálně je.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*