Jak zhubnout ve spánku

Spánek je pro naše tělo velmi důležitá činnost. A to z jednoho prostého důvodu, jelikož během této činnosti tělo regeneruje. Dokáže tak čerpat potřebnou energii, dokáže dát odpočinout našim svalům, a celkově také uklidňuje naši mysl. I proto je nezbytné, aby byl spánek vždy dokonalý, ničím nerušený, a byl samozřejmě i v dostatečně dlouhé době.

Na druhou stranu spánek je i činnost, kterou bychom mohli kromě výše uvedeného využít i pro náš prospěch, a to v cestě za dokonalou postavou. Je totiž dokázáno, že hubnutí ve spánku probíhá naprosto běžně, a tak je vhodné zaměřit se na to, jak mu ještě o něco pomoci, aby byl metabolismus rychlejší a spalování tuků tak bylo účinnější.

Důležitá je samotná strava

Základem úspěchu je rozhodně jídlo, které konzumujeme. Zatímco ráno většinou těžší a pomaleji stravitelná jídla nevadí, večer by naopak měla být zakázána. A to z toho důvodu, že tělo by tak po celou noc věnovalo energii pouze jejich zpracování, a na běžnou činnost a spalování potřebných tuků by tak už nezbyl čas. S tím potom souvisí dvě hlavní priority, a to je typ jídla a samozřejmě i čas, kdy ho jíme.

Obecně je tedy doporučováno to, aby poslední jídlo bylo zkonzumováno zhruba 4 hodiny před samotným spánkem. Do té doby by se totiž mělo bez potíží zpracovat. Druhým důležitým faktorem je to, jaké jídlo bychom měli jíst. Logicky zapomeňte na vše tučné, nebo zatěžující. Nutností je lehká a zdravá večeře, která se může skládat třeba ze zeleniny, menšího kousku bílého masa, nebo je ideální volba kvalitní zeleninová polévka, která je na trávení nejlepší varianta.

Důležité je podpořit metabolismus našeho těla

Co má na spalování tuků velký vliv, to je lidský metabolismus. Čím je samozřejmě rychlejší, tím jsou tuky spalovány rychleji. Ideální je tedy nejlépe přírodní stimulant, který dokáže činnost našeho metabolismu podpořit. Často to může být třeba i běžné ovoce s vitaminem C. Čemu je však vhodné se vyhnout, to je kofein. Ačkoliv patří mezi nejsilnější stimulanty v procesu hubnutí, dokáže našemu tělu dodat i energii, která bude znamenat, že nebudeme moci usnout. Proto je třeba se mu hlavně ve večerních hodinách vyhýbat.

Pozor na cukr a inzulin

Čemu bychom ale měli zamezit, to jsou látky, které spalování tuků zamezují. Obecně se jedná o látku zvanou jako inzulín, která se získá štěpením potravin, které obsahují cukr nebo sacharidy. Kromě těch běžných sladkých to ale mohou být třeba i brambory, bílé pečivo, těstoviny, ale i různé slané nebo sladké pochutiny.

Je vhodné podpořit i běžné tělesné procesy

Když si ale zjistíme o fungování našeho těla o něco více, zjistíme, že jsou procesy, které fungují i bez našeho přičinění, a které mají na hubnutí ve spánku také poměrně velký vliv. V tomto ohledu je to produkovaný hormon ACTH, který dokáže likvidovat tuky. Součástí celé fáze je ale i karnitin, který dokáže navazovat molekuly tuku a následně je dovést tam, kde se spálí. Vše je doplněno také funkcí štítné žlázy a hormonem, kterým je tyroxin.

Výše uvedené tedy logicky vede k tomu, že je vhodné podpořit činnost podvěsku mozkového, který vytváří onen hormon ACTH, a dále je třeba dodat tělu dostatek karnitinu, a potravin, které mají vliv na správnou funkci štítné žlázy. Díky této kombinaci tak lze spalování i během spánku velmi urychlit.

Pozor na očekávané zázraky

V souvislosti s těmito metodami samozřejmě platí to, že pomohou, ale rozhodně nejsou zázračné. Rozhodně je mylné se domnívat, že bychom mohli po celý den doslova neomezeně jíst, a během noci bychom vše spálili, a dokonce bychom ještě hubli. V tomto ohledu nám sice dané postupy pomůžou v tom, jak můžeme spálit více tuku, ale rozhodně to neznamená, že vše půjde bez našeho celkového přičinění.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*