Stepper a hubnutí

Co k hubnutí neodmyslitelně patří? Logicky je to samozřejmě pohyb, bez kterého se dnes žádný dietní režim neobejde. Důvod, proč bychom se měli pohybovat, je jasné. Díky fyzické aktivitě totiž dokážeme zrychlit náš metabolismus. A díky tomu samozřejmě budeme rychleji spalovat tuky, jelikož právě z nich si náš organismus bude brát potřebnou energii, kterou budou využívat naše svaly. Logicky tedy platí, že úspěšné hubnutí musí vždy sportovní aktivitu obsahovat. A jednou z variant, jak si ji dopřát třeba každý den doma, je stepper. Jednoduchý, a přitom maximálně účinný výrobek.

shutterstock_291801323

Proč stepper funguje?

Velkou výhodou stepperu je především to, že pohyb na něm vykonávaný je takzvanou aerobní aktivitou. V tomto směru je stejnou aktivitou třeba i běh, rychlejší chůze, jízda na kole, nebo plavání. Výhody dané aktivity poté spočívají hlavně v tom, že během ní dojde ke zvýšení tepové frekvence. Ta by se však měla držet na 70 procentech celkového maxima, aby bylo spalování tuků co nejúčinnější.

A protože chůze na stepperu se daným aktivitám v tomto směru plně vyrovná, je jasné, že bude fungovat i ona. Navíc oceníte, že můžete takto sportovat skutečně kdykoliv, bez nutnosti kamkoliv chodit. Ideální i při nepříznivém chladném počasí, nebo v ročním období, kdy je běh či jízda na kole nepřijatelná.

Ideální volba při hubnutí problémových partií

Díky zrychlenému metabolismu hubneme komplexně, a to ve všech oblastech našeho těla. Vzhledem ke zvolené aktivitě ale mohou být některé oblasti zatěžovány více, což je plus v případě, kdy chceme zhubnout právě je. V tomto smyslu je stepper ideální volbou i u problémových partií, a to jak v oblasti hýždí, tak samozřejmě i v oblasti boků, nebo také stehen. Právě tyto oblasti se totiž při cvičení nejenom zahřívají, ale také se namáhají. To povede i k potřebnému rostu svalové hmoty. Tu je však třeba podpořit správnou stravou, ve které by nemělo chybět dostatek bílkovin.

Důležitá je dostatečná intenzita a pravidelnost

O tom, že nám stepper při hubnutí pomůže, jsme tedy jasně dokázali. Důležité však je zaměřit se na to, aby hubnutí skutečně bylo co nejefektivnější. V daném směru je tedy nezbytná hlavně pravidelnost, bez které to nepůjde. Je tedy třeba cvičit nejméně 3 – 4 dny v týdnu, a to bez výraznějších několikadenních překážek. Jedině tak se budete dané aktivitě věnovat správně.

Jakmile už cvičit začnete, je třeba také vydržet, a to alespoň 30, ideálně však60 minut. Jedině tak totiž tělo spálí skutečně velké množství tuku a tedy i kalorií. Během kratšího cvičení se totiž ne vždy může stihnout dokonale zahřát, a tak reálně spalujete třeba jenom několik málo minut. Důležité po ukončení dané aktivity je vědět i to, že tělo spaluje ještě několik desítek minut potom, co ze stepperu slezete. A čím déle cvičíte, tím taktéž déle spaluje.

Nezapomeňte na správné stravování

Aby vše skutečně fungovalo jak má, je třeba zaměřit se i na správné stravování. Že je nutný dostatek bílkovin jsme již zmínili. Stejně tak je vhodné zaměřit se na dostatek sacharidů, které budou naše svaly potřebovat. Důležité v oblasti stravy je ale to, abychom nejedli těsně před cvičením, nebo těsně po něm. V takovém případě totiž tělo bude věnovat energii zpracování potravy, a nikoliv našim tukům.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*